mojapolityka.pl

Strony internetowe jako źródło wiedzy o firmie

strony internetowe

strony internetowe

Zapewne dziś żadna szanująca się na rynku firma nie wyobraża sobie istnienia i realizowania swojej misji bez równoległego posiadania swojej strony internetowej. Nie przez przypadek mówi się, że jeśli czegoś nie ma w Internecie, to coś w ogóle nie istnieje. To bardzo wyraźne przesłanie towarzyszy dziś wszystkim przedsiębiorcom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z własną działalnością gospodarczą, a także tym, którzy do tej pory nie sprawili sobie firmowej witryny internetowej. Poniżej znajduje się kilka przydatnych porad, które pomogą w rozwiązaniu problemu z brakiem własnej strony.

Od czego zacząć?

Aby sprawić sobie własną stronę internetową, należy wpierw zacząć od wymyślenia jej nazwy. W przypadku firmy, najlepszym rozwiązaniem jest zapisanie w adresie www nazwy firmy lub jej wersji skróconej. W przypadku, gdy taka nazwa domeny jest już zarejestrowana, można wykorzystać dostępne jej kombinacje, na przykład dodając nazwę miasta, w którym mieści się siedziba firmy, lub zmienić rozszerzenie adresu strony z *.pl na *.com, *.eu, *.org i wiele innych. Kolejnym krokiem na drodze do własnej domeny jest znalezienie najlepszej oferty firmy hostingowej. Ważne jest bowiem to, by firmowe strony internetowe były zainstalowane na pewnych serwerach, nie sprawiających w przyszłości ich właścicielom żadnych problemów.

W szukaniu usług hostingowych należy zwracać uwagę, czy firmy oferują również dodatkowe opcje usług. Ważne jest na pewno zapewnienie wystarczającej powierzchni na serwerze, odpowiedni miesięczny transfer danych, odpowiednią liczbę domen i subdomen, a także wymaganą przez przedsiębiorcę liczbę kont mailowych. Dobrze jest również, gdy firma hostingowa oferuje w pakiecie zapewnienie ochrony przeciwspamowej i ochrony przed wirusami.  Kolejnym krokiem jest porównanie cen ofert, które posiadają takie same usługi. Tu ważne jest nie tylko zwrócenie uwagi na koszt zarejestrowania domeny i opłatę za pierwszy rok korzystania z hostingu, ale również wielkość tych opłat w latach kolejnych. Strony internetowe firm muszą działać przez wiele lat, więc koszty ich administrowania również będą wieloletnie.

Grafika strony i jej pozycjonowanie

Strony internetowe firm są bezsprzecznie ich wizytówką, stąd muszą zostać odpowiednio wykonane pod kątem graficznym. Można w tym celu zatrudnić odpowiedniego grafika komputerowego, jak również można skorzystać z gotowego kreatora stron. Po wykonaniu strony firmowej, należy ją odpowiednio wypozycjonować, czyli sprawić, że będzie pojawiała się na możliwie na jak najwyższej pozycji w popularnych wyszukiwarkach internetowych.

Tagi: , ,

© 2016 - 2018 mojapolityka.pl