mojapolityka.pl

Ulotki promocyjne w gastronomii

Ulotki promocyjne

Ulotki promocyjne

Lokale gastronomiczne różnych typów korzystają coraz chętniej z dostępnych narzędzi marketingowych. Szczególną popularnością cieszą się w obszarze gastronomii rozmaite promocje dotyczące obniżonych cen produktów spożywczych. Promocje takie, stosowane jako element marketingu, zachęcają potencjalnych klientów do masowego korzystania z tych usług danego lokalu, które są objęte promocją. Aby zaś skutecznie daną promocję lub obniżkę cen zareklamować, emituje się różnorodne ulotki i materiały informacyjne. 

Ulotki promocyjne można np. rozprowadzać przy wejściu do lokalu. Przechodzień będzie miał wówczas możliwość zapoznania się z najnowszą ofertą danej restauracji lub kawiarni, z uwzględnieniem szczegółowych cen, a także zakresu promocji. W innym przypadku, aby dystrybucja ulotek i innych materiałów była jeszcze bardziej skuteczna, można je rozdawać wewnątrz, np. tuż po wejściu klienta do lokalu. Ulotki promocyjne mogą też być wystawione do swobodnego korzystania, np. na ogólnodostępnym stoliku, przy kasie lub w innym miejscu, które każdy klient danego lokalu mija.

W celu skutecznego przyciągnięcia uwagi klienta, ulotki promocyjne powinny mieć charakter bardzo efektowny i atrakcyjny. Współgranie barw, nietuzinkowych kształtów i zachęcających haseł powinno dać bardzo wymierny skutek. Najczęściej stosuje się ogólne hasła, zachęcające do spożywania posiłków lub picia napojów, które następnie są wsparte przez krótki opis cech reklamującego się lokalu albo jego oferty. Nierzadko spotyka się również zdjęcia gotowych potraw, deserów, napojów, itp. Generalnie zdjęcie powinno przedstawiać produkt objęty promocją i być efektownie wplecione w tło ulotki.

Jakie treści powinny nosić tego rodzaju Ulotki promocyjne? Przede wszystkim szczegółowe informacje dotyczące warunków promocji. Poza samymi cenami mogą to być np. zakres obowiązywania, produkty objęte promocją, warunki szczególne, itp. Dobrze także umieścić datę, do kiedy dana promocja obowiązuje. Wówczas każdy klient będzie mógł z wyprzedzeniem zaplanować wizytę w danym lokalu.

Tagi: , ,

© 2016 - 2018 mojapolityka.pl